Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu
Moja Toyota

Toyotinih

10 miliona hibrida

Stopama legendarnog Priusa, koji je sve i pokrenuo, Toyota danas prodaje 33 različita hibridna modela u preko 90 zemalja i područja širom svijeta.

Globalna prodaja Toyota hibrida dostigla 10 miliona
Toyota Motor Corporation ponosno objavljuje ukupnu svjetsku prodaju hibridnih vozila (HV) od 10,05 miliona vozila koju je ostvarila do 31. januara, premašujući granicu od 10 miliona. Pored uspješne prodaje, ovo pokazuje i moć tehnologije koja postaje opšteprihvaćeno rješenje za smanjenje emisije gasova staklene bašte i drugih zagađenja.
Pomoć u smanjenju uticaja automobila na okolinu već je dugo Toyotin prioritet. Na osnovu mišljenja da vozila koja su povoljna po okolinu mogu imati značajan pozitivan uticaj samo ako je njihovo korišćenje rasprostranjeno, Toyota ohrabruje prihvatanje hibridnih vozila na velikim tržištima širom svijeta. Toyota je započela prodaju Coaster Hybrid EV u avgustu 1997., a Priusa – prvog hibridnog putničkog automobila u masovnoj proizvodnji – u decembru iste godine.
Od tada, Toyotina hibridna vozila uživaju izuzetnu podršku od potrošača širom svijeta. Najnovija prodaja od 10 miliona vozila ostvarena je za samo devet mjeseci, nakon što je ukupna prodaja dostigla 9 miliona vozila krajem aprila 2016.
Kako je smanjenje emisije gasova staklene bašte postao problem globalnih razmjera, prva generacija Priusa je predstavljala Toyotin odgovor na probleme resursa i okoline dvadesetog prvog vijeka. Tim za razvoj Priusa je bio uvjeren da , kakvi god da su rezultati njihovih napora, razvoj hibridnog vozila je ključan za budućnost, i da moraju preduzeti sve što je neophodno, a ne samo ono što je jednostavno moguće. Imajući to u vidu, ovaj tim je svijetu predstavio prvo hibridno putničko vozilo u masovnoj proizvodnji.
Prius je postao tako popularan među kupcima da je postao sinonim za „vozilo povoljno za okolinu“. Toyota Hybrid System (THS), koji je dio prve generacije Priusa, prerastao je u THS II 2003. godine, a nakon toga se proširio u široku paletu Toyotinih vozila. Prius četvrte generacije, koji je postao prvo vozilo konstruisano na Toyota New Global Architecture (TNGA), razvijen je, ne samo vodeći računa o uticaju na okolinu, već i sa izuzetnim voznim performansama za kupce koje žele da kupe vozilo koje omogućava uživanje u vožnji.
Toyota je predstavila svoje prvo hibridno vozilo prije 20 godina, a u međuvremenu su se okolnosti oko vozila povoljnih po okolinu drastično promijenile. Rastuća popularnost Priusa dovela je do stvaranja novih standarda za kupce prilikom izbora automobila na osnovu njihovog uticaja na okolinu. Kako se povećavao broj proizvođača koji razvijaju i predstavljaju hibridna vozila, tako je nastao i novi segment „hibridnih vozila“.
Danas, kada se kupci širom svijeta odlučuju za kupovinu hibridnih vozila i drugih vozila sa malom potrošnjom goriva, cjelokupna automobilska industrija može da doprinese rješavanju globalnih problema okoline. I nakon što je premašila granicu od 10 miliona vozila, Toyota će nastaviti da stvara sve bolje automobile za svoje kupce.
“Kada smo pokrenuli prodaju Priusa niko nije ni znao šta predstavlja hibrid. Oni koji su ih vozili nazivali su ih čudacima i drugim imenima. Danas, zahvaljujući svima onima koji su rano prihvatili Prius i dali mu priliku, hibridi su postali popularni i uspješno izlaze iz područja nepoznatog i postaju glavni trend.Zahvalni smo svakom našem kupcu koji nam je pomogao da postignemo uspješnu prodaju od 10 miliona vozila. Posvećeni smo nastavku saradnje sa njima,sa ciljem rješavanja svjetskih ekoloških problema.“
Takeshi Uchiyamada, Predsjednik upravnog odbora Toyote, poznat kao otac Priusa
Toyota procjenjuje da je do 31. januara, upotreba Toyotinih hibridnih vozila2 umjesto konvencionalnih vozila sa benzinskim motorom, slične veličine i voznih performansi, rezultirala manjom emisijom CO2 za, otprilike, 77 milion tona3 i donijela uštedu od prosečno 29 milijardi litara benzina.
Toyota je u oktobru 2015. objavila Toyota Environmental Challenge 2050, postavljajući ciljeve koje želi da ostvari, kako bi doprinjela smanjenju negativnog uticaja automobila po okolinu i kako bi je dovela na vrijednost koja bi bila približna nuli, kao i da bi pomogla u stvaranju održivog društva. Toyota je postavila hibridne tehnologije kao glavne tehnologije u zaštiti okoline za 21. vek.
Hibrid obuhvata sve potrebne tehnologije za razvoj vozila koja su povoljna po okolinu, od vozila koja se pokreću električnom energijom koja se skladišti u bateriji, do vozila na pogon vodonikovim gorivnim ćelijama, što omogućava korišćenje različitih kombinacija goriva. Toyota je posvećena daljem proširivanju svoje ponude vozila sa smanjenim uticajem na okolinu.

Prodaja Toyotinih hibridnih vozila

Prema podacima TMC (Jedinica = 1.000 vozila)

 

Svijet

 

Ukupno

 

Japan

Sjev. Amerika

Evropa

Drugo

1997

0.3

0.3

0.3

1998

17.6

17.6

18.0

1999

15.2

15.2

33.2

2000

19.0

12.5

5.8

0.7

52.3

2001

36.9

18.5

16.0

2.3

0.2

89.2

2002

41.3

20.0

20.3

0.8

0.2

130.5

2003

53.3

27.2

24.9

0.9

0.4

183.8

2004

134.7

68.7

55.9

8.1

1.9

318.5

2005

234.9

58.5

150.0

23.4

3.1

553.5

2006

312.5

72.4

197.6

36.0

6.5

866.0

2007

429.4

82.0

287.8

49.0

10.7

1295.4

2008

429.7

104.4

255.0

57.8

12.6

1725.1

2009

530.1

251.1

205.3

54.7

19.0

2255.2

2010

690.2

392.2

195.9

70.2

31.9

2945.4

2011

629.0

316.4

185.1

82.8

44.7

3574.4

2012

1219.1

678.0

344.7

106.9

89.5

4793.5

2013

1279.2

679.1

358.2

152.9

89.0

6072.7

2014

1266.0

684.2

323.6

171.8

86.5

7338.7

2015

1204.0

633.2

282.9

201.5

86.4

8542.8

2016

1400.6

677.7

266.2

285.9

170.8

9943.4

2017

Jan

105.0

43.2

15.3

30.3

16.2

10048.5

Ukupno

 

4852.7

3190.4

1336.0

669.5

 

Napomena: Prodajni rezultati su privremeni i podložni promjenama.

Besplatno isprobajte Toyota Hibride

Pročitajte više o Toyoti

2016 YUKO 2016 YUKO Toyota je prva kompanija koja isključivo nudi potpune hibride u okviru pilot projekta Car sharing Salon automobila u Parizu 2016 Salon automobila u Parizu 2016 Kako se automobilski svet skuplja u Gradu Svetlosti, sa svojom bogatom kulturnom i inovativnom istorijom, ne postoji bolje mesto za Toyotu da predstavi svoju viziju budućnosti vožnje od Salona automobila u Parizu. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prijelazu na održivost. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prijelazu na održivost. WWF i Toyota korporacija su upravo potpisale ugovor na pet godina sa ciljem procesa ubrzavanja globalne tranzicije ka održivosti. U Podgorici predstavljen novi Rav4 U Podgorici predstavljen novi Rav4 U Toyota salonu u Podgorici upriličeno je predstavljanje novog modela Rav4. Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Vrijednost Toyota brenda se povećala za 16% i na taj način Toyota je zadržala vodeće mjesto u automobilskom sektoru. Toyota u Frankfurtu Toyota u Frankfurtu Toyota na predstojećem Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu (novinarski dani 15-16. septembar, za javnost 19-27. septembar). Prius sa milion pređenih kilometara Prius sa milion pređenih kilometara Pouzdanost Toyota hibrida. Priča o Priusu Priča o Priusu Saznajte priču o Priusu, prvom svetskom serijskom hibridu. 8 miliona prodatih Toyota hibrida 8 miliona prodatih Toyota hibrida Sa 8 miliona prodatih vozila, Toyota dokazuje da hibridni modeli predstavljaju budućnost. Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac Studija sprovedena od strane Tec-RMI instituta u Nemačkoj dokazuje da Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac. Budućnost je stigla u Evropu Budućnost je stigla u Evropu Evropa je dočekala novu Toyotu Mirai, prvu serijsku limuzinu na svijetu sa pogonom na gorive ćelije. Nova era za svetske šampione Nova era za svetske šampione TOYOTA Racing započinje novu sezonu u Svetskom šampionatu u izdržljivosti spremna da obrani svoje dve titule. Toyota predstavila novi RAV4 hibrid Toyota predstavila novi RAV4 hibrid Toyota je na međunarodnom Sajmu automobila u Njujorku predstavili hibridni RAV4 sa pogonom na četiri točka. Na tržište dolazi RAV4 hibrid Na tržište dolazi RAV4 hibrid Novi hibrid pridružuje se Toyota porodici - RAV4 hibrid. Toyota zauzima centralno mesto u Ženevi Toyota zauzima centralno mesto u Ženevi Za zaljubljenike u Toyotu, naš štand na 85. međunarodnom Sajmu automobila u Ženevi ima sve: nove modele, inovativnu tehnolgiju, trkačke automobile, pa čak i revolucionarni novi automobil koji emituje samo vodu! TOYOTA RACING: SVETSKI ŠAMPIONI 2014. TOYOTA RACING: SVETSKI ŠAMPIONI 2014. TOYOTA Racing tim je svetski šampion u kategoriji vozača i proizvođača. Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu TOYOTA Racing tim ovaj vikend putuje u Brazil, gde ga samo korak deli od titule na Svetskom šampionatu. Pobeda u Bahreinu i titula svetskog šampiona Pobeda u Bahreinu i titula svetskog šampiona TOYOTA Racing tim je osvojio trku u Bahreinu i osigurao titulu u kategoriji vozača, jer je ostala samo još jedna trka do kraja šampionata. TOYOTA Racing tim je briljirao u Kini TOYOTA Racing tim je briljirao u Kini TOYOTA Racing tim je pobedom na trci Šest časova Šangaja drugi put za redom osvojio prvo i drugo mesto. 7 miliona prodatih Toyota hibrida 7 miliona prodatih Toyota hibrida Toyota je objavila je da ukupna globalna prodaja hibridnih Toyota i Lexus vozila premašuje brojku od 7 miliona. Prius+ za 2015. Prius+ za 2015. Prius+ za 2015. je unapređena verzija jedinog evropskog hibridnog sedmoseda.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.