Prius Plug-in je prava

„zelena mašina”

Jedini hibridni plug-in model koji je osvojio svih 5 zvezdica za zaštitu okoline na ispitivanju ADAC EcoTest u Nemačkoj

Toyota Prius Plug-in Hibrid zasijao je na poslednjem uporednom testu ADAC EcoTest: jedini od pet plug-in modela na ispitivanju koji je osvojio pet zvezdica. U pogledu potrošnje, kao i u pogledu emisije CO2 (kombinovana potrošnja 1,0 l/100km + 7,2 kWh/100km uz 22 g/km CO2 ili 3,4 l/100km uz 79g/km CO2 uz praznu pogonsku bateriju) Prius Plug-in je nadmašio protivnike velikom razlikom. Vidljiva je i razlika u odnosu na najbliže protivnike: 2 zvezdice za zaštitu okoline i 30 bodova (13 za gorivo i 17 za emisiju CO2), ilustracija su razlike.

/

Ishod u Autoclubu je jasan: “U pogledu zaštite okoline, možemo zaključiti da je jedino Toyota Prius Plug-in prava zelena mašina”. Posebno dorađeni hibrid četvrte generacije je odgovoran za zaista nisku potrošnju električne energije i goriva: elektromotori od 68 kW u kombinaciji s benzinskim motorom od 1,8 litara, koji radi na Atkinsonovom procesu, spuštaju potrošnju na izuzetno nizak nivo. Ishod je 47 bodova od mogućih 50 u potrošnji goriva i maksimalni broj bodova za CO2.

Toyota Prius Plug-in Hibrid, ali i Mirai s gorivnim ćelijama (kombinovana potrošnja vodonika je 0,76 kg/100 km, kombinovana potrošnja električne energije je 0 kWh/100 km, a kombinovana emisija CO2 je 0 g/km) zajedno s drugim hibridnim modelima koji su sada, u Evropi, dostupni u osam paleta modela, dominirali su na ispitivanju ADAC EcoTestu. Hibridna paleta već se danas u Nemačkoj približava ciljevima emisije CO2 za 2021. koji iznose 95 g/km - Prius Plug-in i njegova braća čine to mogućim.

/

Toyotini hibridni modeli značajno doprinose Toyotinom programu Environmental Challenge 2050, za koji je ovaj japanski proizvođač automobila postavio ambiciozne ciljeve održivosti u gotovo svim područjima poslovanja. Ključan element u tome je: smanjiti emisiju CO2 vozila za 90 posto u odnosu na 2010.

/

Više detalja na: www.adac.de

Pročitajte više o Toyoti

Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. Toyota Corolla Sedan dobija snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom GR Sport Toyota Corolla Sedan dobija snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom GR Sport Toyota Corolla Sedan dobit će novu, još atraktivniju verziju sa novim modelom GR SPORT koji će se pridružiti postojećoj paleti, nastavljajući uspjeh Hatchback i Touring Sports Corolle GR SPORT. Prodaja Toyotinih hibrida premašila 15 miliona Prodaja Toyotinih hibrida premašila 15 miliona Toyota je širom svijeta prodala preko 15 miliona hibridnih električnih vozila od predstavljanja Priusa 1997. godine do januara 2020. U Europi je prodaja HEV - hibridnih električnih vozila, premašila brojku od 2,8 miliona, zahvaljujući širokoj paleti od čak 19 različitih HEV modela marki Toyota i Lexus, što je u 2019. godini predstavljalo 52% ukupne Toyotine prodaje. Nova Toyota Prius Plug-in Hybrid donosi visoke tehnologije Nova Toyota Prius Plug-in Hybrid donosi visoke tehnologije Toyota Prius originalan je i svjetski priznat hibridni automobil, s tradicijom liderstva u visoko-tehnološkim inovacijama koja traje preko 20 godina.