Upadljiv dizajn
Vizuelni doživljaj uz upotrebu novog hibridnog pogona u potpunosti je fokusiran na performanse automobila. Od 2016. godine kada je lansiran, Toyota C–HR je doživeo veliki uspeh. Ovaj uspeh pratio je i Toyotin ulazak na tržište krosovera srednje veličine, koji je imao instant uticaj sa svojim upečatljivim stilom i nagrađivanim voznim performansama. Vozne performanse zasnovane su na posebno razvijenoj platformi pod nazivom Toyota New Global Architecture (TNGA). Dostupnost najnovnije generacije Toyota automobila na hibridni pogon pokazala se veoma popularnom kod kupaca i ima veliki uticaj na prodaju u Evropi (više od 75%).
Proizvodni model bio je inspiracija Toyotinim dizajnerima da istraže mogućnosti kreiranja snažnije verzije automobila na hibridni pogon, sa još većim emotivnim uticajem na njegov stil. Kao rezultat nastao je novi Toyota C–HR Hy Power koncept, koji je ove godine predstavljen kupcima na Frankfurtskom sajmu automobila (IAA 2017). Koncept je kreirao tim u Toyota evropskom studiju na jugu Francuske.

Koncept
Namera Toyote bila je da razvije Toyota C–HR vozilo koje će se još jače povezati sa potencijalnim kupcima specifičnog ukusa i drugačijeg stila života, sa naglaskom na prefinjen stil i drugačiji karakter. Dalje istraživanje novog koncepta „dijamanstkog“ dizajna ovog modela pokazao je visok kvalitet i posebna pažnja usmerena je na detalje. Dizajn se pokazao dobrim i kada je u pitanju snažniji hibridni pogon, naglašavajući buduću ekspanziju Toyotinog hibridnog programa.
Dizajn se pokazao dobrim i kada je u pitanju snažniji hibridni pogon, naglašavajući buduću ekspanziju Toyotinog hibridnog programa.