Toyota Mirai: 0 % emisije. 100% vizije

Upoznajte evropske vlasnike Miraija

Toyota je ponosna na svoju istoriju vizionarskog razmišljanja: kao pionir u masovnoj proizvodnji prvog hibridnog vozila 1997. godine, koju i dalje nastavlja uvođenjem futurističkog modela Miraija, proizvedenog sa pogonom na vodonik 2014. godine. Koračajući krupnim koracima još od predstavljanja, Mirai je potpuno električno vozilo koje ne zahtjeva punjenje, zahvaljujući jedinstvenom stubu gorivnih ćelija za generisanje električne energije, bez ikakve emisije.

Kako sve više i više ljudi prihvata viziju Miraija, on počinje da mijenja način na koji vozimo, pokazujući da vodonik nije više samo daleka budućnost, već da je budućnost upravo stigla. Našli smo se sa nekim od prvih vlasnika Miraija, kako bismo shvatili njihovu viziju buduće mobilnosti i kako nam pionirska tehnologija Miraija pomaže da se približimo društvu vodonika.

Mirai se u svojoj osnovi odlikuje jedinstvenom i avangardnom tehnologijom koja zadovoljava veoma različite profile potrošača: od onih kojima je stalo do obnovljive energije, koji rade na izgradnji vodonikove infrastrukture, koji koriste Mirai u svakodnevnom životu, pa sve do majke koja podiže nove generacije ekologa.

Birgit Liodden je prvi vlasnik Miraija u Norveškoj i strastveni je pobornik za zaštitu životne sredine, koja je odlučila da postane dio rješenja problema zagađenja u Oslu,prihvatajući tehnologiju vodonika i koristeći Mirai kao svoj svakodnevni automobil.

Robert Döring je direktor javne politike u Enertragu, jednoj od vodećih kompanija u Evropi u oblasti obnovljivih izvora energije. Na isti način na koji je njegova kompanija jedan od pionira u svojoj oblasti, korišćenje Miraija kao službenog automobila odražava isti duh, zahvaljujući pionirskoj i inovativnoj tehnologiji gorivnih ćelija.

Ulrika Lindahl radi kao menadžer projekata i strategije razvoja u lokalnoj upravi Mariestad-a, švedskog grada koji prilično ulaže u obnovljivu infrastrukturu: 2 predškolske ustanove koje se u potpunosti napajaju iz solarnih ćelija i vodonika, kao i solarni park koji je povezan na energetski sistem sa stanicom gorivnih ćelija.

Nicolas Iwan je generalni direktor u H2 Mobility kompaniji, čiji je cilj izgradnja vodonikove infrastrukture u Njemačkoj. Kao vlasnik Mirai vozila, Nicolas podržava pomenuti cilj i upravo je on dokaz da je korišćenje vodonika moguće, kao i da predstavlja budućnost mobilnosti.

Jacob Krogsgaard je jedan od osnivača H2 Logic kompanije, koja je sada dio grupacije NEL Hydrogen, koja aktivno gradi stanice za snabdjevanje vodonika. Korišćenje Miraija se savršeno uklapa u Jacobov profesionalni život, a ujedno predstavlja i njegov izbor za svakodnevnu vožnju jer je održiv, udoban i pouzdan automobil. Zapravo, Jacob je sa svojim Miraijem prešao više od 77.000 kilometara i hrabro nastavlja dalje.

Više o Miraiju

Toyota Corolla Sedan dobija snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom GR Sport Toyota Corolla Sedan dobija snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom GR Sport Toyota Corolla Sedan dobit će novu, još atraktivniju verziju sa novim modelom GR SPORT koji će se pridružiti postojećoj paleti, nastavljajući uspjeh Hatchback i Touring Sports Corolle GR SPORT. Prodaja Toyotinih hibrida premašila 15 miliona Prodaja Toyotinih hibrida premašila 15 miliona Toyota je širom svijeta prodala preko 15 miliona hibridnih električnih vozila od predstavljanja Priusa 1997. godine do januara 2020. U Europi je prodaja HEV - hibridnih električnih vozila, premašila brojku od 2,8 miliona, zahvaljujući širokoj paleti od čak 19 različitih HEV modela marki Toyota i Lexus, što je u 2019. godini predstavljalo 52% ukupne Toyotine prodaje. Nova Toyota Prius Plug-in Hybrid donosi visoke tehnologije Nova Toyota Prius Plug-in Hybrid donosi visoke tehnologije Toyota Prius originalan je i svjetski priznat hibridni automobil, s tradicijom liderstva u visoko-tehnološkim inovacijama koja traje preko 20 godina. Prodaja hibrida u prvom kvartalu 2018. godine Prodaja hibrida u prvom kvartalu 2018. godine Toyota Motor Europe predstavila je prodaju automobila u prvom kvartalu 2018. godine. Ukupno je prodato 280.300 Toyota i Lexus vozila, što je 4% više u odnosu na prošlu godinu. Ukupno tržišno učešće grupacije poraslo je za 0.1ppt na 5.1%.