Cjenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu
Moja Toyota

TOYOTA i-ROAD

Stvoren za provlačenje po gradskoj gužvi

Naš i-ROAD koncept automobil se poklonio na Sajmu automobila u Ženevi 2013. gde je imao svetsku premijeru. Nudeći opipljivu sliku kako bi moglo da izgleda krstarenje po gradovima u budućnosti, i-ROAD je zaokupio svačiju maštu sa pozitivnim rešenjima na pritiske budućih saobraćajnih zagušenja i životne sredine.

Fleksibilnost u gradu

Pero lake težine od 300 kg i tanane širine od 90 cm, i-ROAD Personal Mobility Vehicle - PMV (vozilo za ličnu mobilnost) je dizajniran tako da nudi veću fleksibilnost u mobilnosti u našim gradovima istovremeno smanjujući zagušenja u gradu kao i štetne emisije.

i-ROAD koncept vozilo zauzima malo veći prostor na putu nego motocikl, ali u njemu udobno može da se smesti dvoje ljudi. Kad sednete unutra bezbedno ste ušuškani u vodootpornoj kabini čija je unutrašnjost slična automobilu uz sve prednosti koje proističu iz toga, kao što su grejanje, osvetljenje i audio sistem.

/
Lean tehnologija

Ali pravi trik kod i-ROAD vozila predstavlja Active Lean tehnologija. Kad skreće u krivini, ovaj intuitivni sistem, koji ima upravljanje zadnjim točkom, aktivator naginjanja i zupčanike ugrađene iznad prednjeg ogibljenja, automatski podiže i spušta prednje točkove u suprotnim smerovima. Ovaj proces primenjuje ugao naginjanja na PMV i suzbija centrifugalnu silu koja se javlja pri skretanju.

Active Lean sistem takođe radi kada se i-ROAD vozi pravo. Lean tehnologija održava karoseriju u ravni i kompenzuje sve promene u nagibu puta, na primer, kod ležišta na putu. A pošto nema potrebe da vozač spusti nogu da stabilizuje PMV pri usporavanju ili zaustavljanju, vozač dobija sav užitak vožnje motocikla ili skutera i pri tom je suv, bezbedniji i ne mora da nosi kacigu.

/
Nulta emisija EV

i-ROAD ima nulte emisije i potpuno električni pogonski agregat sa litijum-jonskom baterijom koja napaja dva elektromotora ugrađena u prednje točkove. Sa žustrim ubrzanjem i gotovo bešumnom vožnjom, PMV ima domet od preko 50 km i može potpuno da se napuni preko standardne kućne utičnice za samo tri sata.

Sa više od 10 godina iskustva u istraživanju i razvoju PMV, verujemo da električna vozila (EV) treba da postanu u budućnosti glavni vid gradskog prevoza na kraćim relacijama.

Budućnost je ovde i sada

A uzbudljiva vest je ta da je budućnost stigla pre nego što smo očekivali, jer smo već počeli da ocenjujemo na putevima električna vozila kakav je i-ROAD. Uskoro će nekoliko naših agilnih PMV zujati po Toyota City-ju u Japanu, gde će stanovnici grada moći da ga preuzmu u stanicama za razmenu vozila. Isto tako krajem 2014. stanovnici Grenobla u Francuskoj će imati sreću da isprobaju naš i-ROAD zahvaljujući još jednom projektu razmene vozila koji će se realizovati do 2017.

Istražujemo i sprovodimo u delo ekološka rešenja za mobilnost već više od 40 godina i verujemo da je ovo tek početak za automobile kao što je i-ROAD…

/

Više o ovoj temi

Kompletna proizvodnja Toyote GR Supra rezervisana i prije Europske premijere Kompletna proizvodnja Toyote GR Supra rezervisana i prije Europske premijere Zahvaljujući uspješnom pokretanju platforme za rezervaciju u oktobru 2018., prije europske premijere na Ženevskom salonu automobila, svaka Toyota GR Supra namijenjena za isporuku u 2019. je već rezervisana širom glavnih europskih tržišta sportskih automobila. Toyota GR Supra GT4 Concept Toyota GR Supra GT4 Concept Toyota će 5. marta 2019. imati svjetsku premijeru nove GR Supre GT4 Concept na Sajmu automobila u Ženevi. Nova Toyota Corolla GR SPORT i Corolla TREK Nova Toyota Corolla GR SPORT i Corolla TREK Dvije nove verzije Toyota Corolle imati će svoj svjetski debi na sajmu automobila u Ženevi 2019. godine – Corolla GR SPORT i Corolla TREK. TOYOTA GAZOO Racing WRC slavi pobjedu na Rally Sweden TOYOTA GAZOO Racing WRC slavi pobjedu na Rally Sweden TOYOTA GAZOO Racing WRC tim slavi svoju prvu pobjedu na ovogodišnjem Svjetskom Rally šampionatu. Na krivudavim snježnim cestama Švedske najbolje se snašao Ott Tänak koji je već nakon druge etape dominirao, a na kraj rally-a došao skoro čitavu minutu prije nekadašnjeg timskog kolege Esapeke Lappija.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.