Izazov 1

Izazov novog vozila s nultom emisijom CO2

Automobili koji koriste čišća, alternativna goriva mogu imati utjecaja samo kada se koriste u saobraćaju u velikom broju. Dio našeg Izazova novog vozila s nultom emisijom CO2 zbog toga uključuje rad s javnošću kako bi naša elektrificirana vozila sljedeće generacije bila zastupljenija. Promovisat ćemo i razvoj neophodne infrastrukture - kao što su stanice za punjenje - što će davati podršku njihovom korištenju.

Globalni izazov 2050.

Naš cilj je smanjiti globalnu prosječnu emisiju CO2 iz novih vozila za 90 posto do 2050., u poređenju sa 2010.

/
/

Globalni međucilj za 2030.

Naš cilj je do 2030. godišnje prodavati više od 5,5 miliona elektrificiranih vozila širom svijeta, uključujući više od 1 milion vozila s nultom emisijom (električnih vozila s baterijom i električnih vozila s gorivim ćelijama).

Procjena godišnjeg prosjeka smanjenja emisije CO2 u g-CO2/km iz novih vozila je 35% ili više, zavisno o uslovima na tržištu, u odnosu na 2010.

Neka od dosadašnjih Toyotinih globalnih dostignuća

/
... elektrificirana vozila prodata globalno 2018. godine, predstavljaju više od 16% ukupne globalne prodaje
/
... globalno dostupno
/
... emisija CO2 od 1997. zahvaljujući svjetskoj prodaji hibridnih električnih vozila

Neka od dosadašnjih dostignuća Toyote Europe

/
... prodala je Toyota Motor Europe 2018. godine, što predstavlja 46% ukupne prodaje TME-a
/
... dostupno u Europi
/
... prosječna emisija CO2 novog automobila u Europi 2017. godine

Izazov 1 na djelu

Naša hrabra strategija elektrifikacije za godine pred nama

Srž naše strategije elektrifikacije vozila uključuje odmak od konvencionalnih pogonskih sklopova i značajno ubrzavanje razvoja i puštanja na tržište hibridnih električnih vozila (HEV), plug-in hibridnih električnih vozila (PHEV), baterijskih električnih vozila (BEV) i električnih vozila s gorivim ćelijama (FCEV).

To u praksi znači da do 2030. planiramo prodati više od 5,5 miliona elektrificiranih vozila, uključujući prekomilion vozila s nultom emisijom (BEV, FCEV). Dodatno na to, do 2025., svaki model u ponudi Toyote i Lexusa širom svijeta će biti dostupan kao elektrificirani model ili će imati elektrificiranu izvedbu.

/

• BEV : 2020. godine ćemo započeti masovnu proizvodnju BEV vozila za kinesko tržište, a zatim ćemo krenuti na druga tržišta s Toyotinim i Lexusovim BEV modelima.

• FCEV : Proširit ćemo ponudu FCEV modela za putnička i teretna vozila.

• HEV: Ponuda HEV vozila će takođe rasti zahvaljujući daljnjem razvoju Toyotinog hibridnog sistema II, uvođenju snažnije verzije u neke modele i razvoju jednostavnijih hibridnih sistema za odabrane modele.

• PHEV: Konačno, povećat ćemo našu ponudu PHEV vozila tokom 2020-ih.

Taksi vozila na pogon vodikom na ulicama Pariza

Pokrenuta suradnja s Toyotom predstavlja novo mjerilo u nastanku društva baziranog na vodiku u Francuskoj te u razvoju Hypea, prve flote taksi vozila na svijetu s nultom emisijom, pogonjenih vodikom. Hype je pokrenut 2015. godine tijekom COP21 i posluje u Parizu i u regiji Île-de-France.

U zajedničkom ulaganju – pod imenom HysetCo – sudjeluju Air Liquide, Idex, Société du Taxi Électrique Parisien (STEP) i Toyota. To je prva kompanija ikada posvećena razvoju mobilnosti na bazi vodika u pariškoj regiji.

/

HysetCo će olakšati uvođenje na tržište vozila s vodikovim gorivim ćelijama i strukturu za njihovo punjenje unutar regije Île-de-France. Od dodatnih 600 taksi vozila koliko je planirano do kraja 2020., Toyota će isporučiti 500 automobila modela Mirai.

Kroz ovaj projekt partneri jačaju svoju iskrenu posvećenost čistoj mobilnosti i poboljšanju kvalitete zraka. Osim toga, pokazuju da je mobilnost na bazi vodika prikladno rješenje za intenzivnu primjenu kao što je prevoz putnika. Misija ove organizacije je promocija tranzicije cijelog sektora prema nultoj emisiji, s ciljem „nulte emisije za taksije do Olimpijskih igara u Parizu 2024.“.

/
Mirai pomaže da Met Police očisti London

Londonska Metropolitan Police se udružila s našom Toyotom Mirai radi stvaranja najveće svjetske flote policijskih vozila s nultom emisijom.

Jedina emisija koju Mirai ispušta je voda - nusproizvod procesa u gorivim ćelijama koji pretvara vodik u električnu energiju za pogon vozila. Nulta emisija Mirajia će doprinijeti naporima Met Police da podrži strategiju za čisti zrak u Londonu.

Met potvrđuje da su oduševljeni preuzimanjem 11 takvih automobila za potrebe policijskog posla u Londonu. To su prva Metova vozila s nultom emisijom.

Mirai će imati pristup do pet stanica za punjenje vodikom po cijelom glavnom gradu – što je broj koji će se sigurno povećavati u narednim godinama.

/

Saznajte više

Dom Toyotine bezbednosti Dom Toyotine bezbednosti Kako bi osigurali osećaj bezbednosti i bezbrižnosti za upravljačem, bez obzira na uslove, razvili smo Toyota Safety Sense, asortiman novih i naprednih sistema aktivne bezbednosti. Aktivna bezbednost Aktivna bezbednost Filozofija koja stoji iza tehnologije aktivne bezbednosti je da „pomogne u garantovanju bezbednosti naših automobila i pri tom podrži naše vozače u sprečavanju nesreća“. Pasivna bezbednost Pasivna bezbednost Naš rad na sprečavanju i smanjenju povreda u slučaju nesreće je poznat kao Pasivna bezbednost. Pomoć pri izbegavanju pešaka Pomoć pri izbegavanju pešaka U potrazi za svetom u kom nema sudara vozila smrtnih ishoda za pešake, Toyota Motor Corporation (TMC) je napravila značajan korak sa obelodanjivanjem sistema za izbegavanje pešaka.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.