Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu
Moja Toyota

Priča o Toyota Motorsport

Istorija motosporta koja traje 57 godina

Naša motosportska priča je počela 1957. kada smo završili mučni Reli Australije. Od tada smo se takmičili na najvišem nivou u svetu motosporta i bili smo uspešni u najrazličitijim disciplinama.

Od kada je taj prvi Toyopet Crown model prošao kroz finiš u Australiji, prešavši iscrpljujućih 17.000 km za 19 dana, naše motosportske aktivnosti su se pokazale kao savršeno tlo za testiranje novih tehnologija, materijala i znanja koji filtriraju serijske Toyote.

/
Toyopet Crown Deluxe
Prve godine

Samo 12 godina po završetku Drugog svetskog rata, Japan se našao u sred zapaženog ekonomskog rasta. Automobilska industrija Japana je bila u začetku sa brojem uvezenih automobila koji je daleko premašivao broj u domaćoj proizvodnji dok kvalitet proizvodnje još uvek nije dostigao isti nivo. Zbog toga je samo mali broj ljudi bio zainteresovan za motosport u Japanu.

Ipak, iz japanskog konzulata u Australiji je stigao zahtev, preko Ministarstva spoljnih poslova, da se japanski proizvođač automobila uključi u trku Reli Australije te godine. Toyota je odgovorila i Kunio Kaminomura zajedno sa Koujiro Kondo seo je za volan našeg nedokazanog Crown sedana od 1.5 litara na 19 kaznenih dana.

Zanimljivo da je automobil bez nekih većih problema završio celu trku iako je bio poprilično opterećen zbog dodatnog goriva i rezervnih delova i sa svega 48 konjskih snaga pod haubom. Završivši na pristojnom 47. mestu u ukupnom plasmanu, Crown je stigao do kraja za razliku od 34 automobila od 86 koliki je bio ukupan broj učesnika. Tako smo mi postali prvi japanski proizvođač automobila koji je ušao u svetski motosport.

/
Toyopet Crown završava Reli Australije
Polaganje temelja

Uz povećan entuzijazam za motosport u Japanu i Toyotinim učešćem u trkama širom sveta, promenljive šezdesete su bile uzbudljivo novo poglavlje za Toyotu i obožavaoce trka u Japanu.

Krajem 60-ih trke sportskih automobila su počele da se menjaju. U automobile su počeli da se ugrađuju motori sve većeg kapaciteta te da bismo ostali konkurentni mi smo proizveli našeg prvog trkača za posebne namene 1968. godine: Toyota 7. Ova prva verzija sa 3-litarskim V8 motorom postavljenim na sredini šasije je uskoro zamenjen modelom od 5 litara koji je završio trku na trećem mestu na japanskom Gran Priju 1969.

Zatim su došle sedamdesete i fokus proizvođača automobila je počeo da se udaljava od trka. Politike protiv zagađenja su se visoko kotirale kod svih većih proizvođača automobila zbog čega je japanski Gran Pri bio otkazan 1970, a time i naš razvoj sportskih automobila velikog kapaciteta. To je bilo pravo razočarenje za obožavaoce Toyotinih trkača širom sveta, jer smo tek bili lansirali prvi u svetu trkački auto sa turbo pogonom: Toyota 7 Turbo.

Pogoršanje je tek usledilo 1973 kada je rat na Srednjem istoku prouzrokovao nestašice nafte na međunarodnom planu zbog čega su mnogi proizvođači obustavili trkanje. Takmičivši se u trkama preradjenih modela od 1968. sa modelom Corona, usmerili smo naš fokus na ovu kategoriju pa smo razvili druge modele serijskih automobila za takmičenje, kao što su Corolla Levin, Starlet i Celica Turbo koja je završila na prvom mestu 1973. u trci Fuji 1000 km.

/
Toyota 7 Turbo
Stupanje na svetsku scenu

Nakon teškog i nestabilnog perioda početkom 70-ih godina, japanske trke su imale mnogo toga čemu da se raduju. Prvi svetski Gran Pri šampionat Formule 1 održan u Japanu bio je u "Fuji Speedway" 1976. i 1977, dok su trke Formule 2 i Grupe C serije već bile ustanovljene u zemlji.

Početkom 80-ih naše aktivnosti vezane za domaće trke su se prevashodno ticale podrške privatnim timovima i trkačkim klubovima, dok smo sve veći zamah postizali s druge strane okeana.

Na Svetskom reli šampionatu naši modeli Corolla i Celica su se pokazali kao vrlo konkurentni. Zapažene pobede u trkama kao što su Safari Reli u istočnoj Africi i trka na Novom Zelandu bile su osnova za uspešnu dekadu reli trkanja.

Godine 1982. počeli smo sa nadmetanjem u severnoameričkoj seriji International Motorsport Association series (IMSA), gde smo osvojili šampionat GT klase sa Celica Turbo modelom 1987.

/
Celica Twin-cam Turbo

Na domaćem terenu je osnovana nova interTEC serija za prerađene automobile Grupe A gde su se žestoko takmičili timovi pridruženi Toyoti. Naša Supra Turbo A grupe je doživela veliki uspeh u ovoj seriji sa timovima kao što je TOMS, koji je takođe ušao u legendarnu trku 24 časa Le Mana 1985.

U naletu šampionata

Kraj 80-ih i početak 90-ih je bio izuzetno popularan period za reli trke u svetu. Ljubitelji su voleli da gledaju svoje idole kako voze automobile zasnovane na proizvodnim modelima koje su mogli da kupe u salonu. Naš predstavnik u A grupi je bila Celica GT-four koja je bivala sve uspešnija i osvojila Šampionat vozača 1990. i 1992, a zatim i titulu proizvođača i vozača 1993. i 1994.

Daleko od blata i šljunka Svetskog reli šampionata (WRC), takmičili smo se s obe strane Atlantika u trkama izdržljivosti kao i u severnoameričkom pandanu - IMSA-GTP. Godine 1989. smo počeli da se takmičimo na Svetskom šampionatu sportskih prototipova i žestoko smo se borili po svetskim stazama protiv Peugeot 905. Sledeći zapažen uspeh je zabeležen ubrzo posle toga kada smo zauzeli drugo mesto u trci 24 časa Le Mana 1993.

/
Celica GT-Four

Tokom 1992. i 1993. severnoameričkom IMSA-GTP serijom je dominirala Dan Gurney-eva AAR Eagle Toyota, u žestokoj borbi sa automobilima ostalih najvećih proizvođača.

U Japanu je pak 1994. započeo nov Japanski šampionat prerađenih automobila gde su se limuzine sa 4 vrata i motorom od 2 litra takmičile u dve kratke sprinterske trke. Novonastali šampionat smo osvojili sa modelom Corona tada i još jedanput sa modelom Chaser1998. godine, za koju se ispostavilo da je poslednja godina serije.

Prestižne titule

Od 1975. Toyota Team Europe (TTE), pod rukovodstvom Ove Andersona, je odgovoran za naše aktivnosti na Svetskom reli šampionatu. TTE je 1998. preusmerio svoju pažnju na takmičenje u trci 24 časa Le Mana, iako je 1999. treći put osvojio WRC šampionat proizvođača.

Nakon impresivnog debija 1998. inovativnom TS020 je uskraćena pobeda u trci 1999. zbog zle sreće iako je završio na drugom mestu nakon startovanja sa pol pozicije. Kao jedan od prvih trkačkih automobila koji je potpuno razvijen uz kompjuterski potpomognut dizajn, TS020 je bio jedan od najnaprednijih trkačkih automobila na svetskoj sceni.

/
Toyota TS020 GT1

Nekoliko godina pre toga, 1996. postali smo dobavljač motora za CART Champ Car seriju u Severnoj Americi. Okusivši pobedu prvi put 2000. godine morale su da prođu još dve godine dok Cristiano Da Matta nije osvojio našu prvu titulu za vozača i proizvođača u seriji. Godinu dana kasnije, 2003, prebacili smo naše snabdevanje na konkurentsku Indy trkačku ligu gde smo odmah ostavili utisak osvojivši titulu vozača.

Vrhunac u vrlo uspešnoj 2003. godini je bila pobeda Gil de Ferrana u prestižnoj trci Indy 500 na "Indianapolis Motor Speedway", prvoj za japanskog proizvođača motora.

Novi izazov

Nakon uspeha u nekim od najprestižnijih manifestacija motosporta širom planete, u januaru 1999. smo odlučili da pristupimo vrhunskoj svetskoj Formuli 1 (F1).

Toyota Motorsport GmbH (TMG), nasledniik TTE, je postavljen da vodi naše aktivnosti u F1 iz sedišta u Kelnu u Nemačkoj. Nakon uspeha u WRC i 24 časa Le Mana, TMG je inicijalno preuzeo dizajn svih šasija i motora u Kelnu, ali je F1 program uskoro ojačan kada su inženjeri u japanskom odeljenju za istraživanje i zravoj uspostavili bližu saradnju sa timom.

/

Tokom devet sezona žestokih borbi u F1 postigli smo nekoliko pol i podijumskih pozicija, ali nam je, nažalost, pobeda ostala neuhvatljiva. Takmičenje protiv timova sa ogromnim iskustvom i najboljim vozačima značilo je da je svaki poen zarađen u F1 bio rezultat ogromnih napora tima.

U tih devet sezona F1 imali smo nekoliko zapaženih rezultata. Od impresivnog šestog mesta Mika Saloa na našem prvom Gran Priju do toga da su se oba automobila kvalifikovala za treće mesto te godine. Ali smo najbolje rezultate zabeležili tek 2000. sa vozačkim parom koji su činili Ralf Schumacher i Jarno Trulli, u automobilu koji se dobro pokazivao na trkama. Naša prva pol pozicija, zajedno sa stalnim završecima trke sa osvojenim poenima i impresivnim četvrtim mestom na Svetskom šampionatu konstruktora, dokazala je da se takmičimo sa najboljima na svetu.

/
Toyota TF107

Ispostavilo se da je TF109 iz 2009, koji je bio brz od samog početka sezone, bio poslednji auto u našoj F1 kampanji. Naš fokus se tad vratio na trke izdržljivosti i Svetski šampionat u izdržjivosti (WEC) 2012.

Nova era motosporta

Vraćanje šampionatu koji je uključivao legendarnu trku u Le Manu je jedna stvar, ali je razvijanje automobila koji nam omogućava da predstavimo našu hibridnu tehnologiju značilo da je oživljavanje WEC-a bilo savršeno za naše trkačke aktivnosti.

Sada pod okriljem TOYOTA Racing, novi TS030 HIBRID je privukao ljubitelje svojom benzinskom hibridnom tehnologijom u sezonama 2012. i 2013. Čuvajući električnu energiju koja se stvara kočenjem u super kondenzatoru, motor-generator od 300 ks bi mogao da isporuči snagu potrebnu za ubrzanje kao dopuna benzinskom motoru.


Iskoristivši dva vazdušna tunela TMG-a TS030 HYBRID je dizajniran tako da su svi delovi auta napravljeni maksimalno aerodinamično. Trkajući se na najrazličitijim stazama tokom godine, trebalo je da pokaže dobre performanse i pri brzini od 330 km/h u Le Manu i pri manje od 100 km/h na zavojitim krivinama Interlagosa, gde je ključna sila prianjanja.

/
TOYOTA Racing TS030 HIBRID

Danas 2014, posle 57 godina uspona i padova u motosportu, našli smo se na početku nove ere motosporta koja se zasniva na tehnologiji koja sada napaja vozila više od šest miliona vozača Toyota hibrida.

Nakon dve uspešne sezone u WEC, tokom kojih smo osvojili pet pobeda, šest pol pozicija i četiri najbrža kruga, počeli smo kampanju za 2014. puni vere u našeg novog izazivača: TS040 HIBRID.

Predstavljajući najnapredniju hibridnu tehnologiju u trkama koja kombinuje impresivnih 480 KS hibridne snage sa pogonom na četiri točka i 520KS iz benzinskog motora od 3.7 litara, naši vozači sada na raspolaganju imaju maksimalnu snagu od 1000KS.

Pobedivši prve dve runde u sezoni 2014 FIA WEC, ljubitelji TOYOTA Racing širom sveta su nagrađeni najboljim mogućim startom sezone. Sa legendarnom trkom 24 časa Le Mana koja sledi po kalendaru, TOYOTA Racing tim će se potpuno samouvereno pripremiti za najveću trku u godini.

/
TOYOTA Racing TS040 HIBRID

Nadajmo se da su ove pobede prve od mnogobrojnih pobeda našeg tima na početku novog poglavlja u istoriji Toyota motorsporta..

Više o ovoj temi

Toyota C-HR Hy–power koncept Toyota C-HR Hy–power koncept Tim iz Toyotinog evropskog studija istražio je nove mogućnosti u primeni boja, tekstura i obloga na automobilima, sa ciljem kreiranja Toyota C-HR Hy–Power koncepta Novi Toyota Land Cruiser Novi Toyota Land Cruiser Sa 65-godišnjom tradicijom na neravnim podlogama, Land Cruiser je i dalje neprikosnoven u svom segmentu zbog jedinstvenog kvaliteta, izdržljivosti i pouzdanosti, visokog nivoa luksuza, prestiža i udobnosti. Toyota na Frankfurtskom sajmu 2017. Toyota na Frankfurtskom sajmu 2017. Toyotin nastup na ovogodišnjem Frankfurtskom sajmu jasno ocrtava poveznicu između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti kompanije. Slavimo 20 godina Toyota Hibrida Slavimo 20 godina Toyota Hibrida Pozivamo vas da nam se pridružite i ujedno test vožnjama u potpunosti upoznate i otkrijete svijet hibridne tehnologije. Teška trka za Toyota Gazoo Racing u Meksiku Teška trka za Toyota Gazoo Racing u Meksiku TOYOTA GAZOO Racing tim pretrpio je razočaranje u petoj trci FIA Svjetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) 2017. uprkos mjestu na postolju u trci 6 sati Meksika. Meksička misija za TOYOTA GAZOO RACING Meksička misija za TOYOTA GAZOO RACING TOYOTA GAZOO Racing počinje sezonu FIA Svjetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) u drugoj polovini 2017. godine ovog vikenda, sa putovanjem preko Atlantika za peto kolo, šestočasovnom trkom u Meksiku. Toyota pokreće projekat “5 Continents Drive” u Evropi Toyota pokreće projekat “5 Continents Drive” u Evropi Danas je ceremonija u Toyota Caetano Portugalu (TCAP) označila zvaničan početak projekta "5 Continents Drive" proizvođača automobila u Evropi. Prius Plug-in je prava „zelena mašina” Prius Plug-in je prava „zelena mašina” Toyota Prius Plug-in Hibrid zasijao je na posljednjem uporednom testu ADAC EcoTest: jedini od pet plug-in modela na ispitivanju koji je osvojio pet zvjezdica. Istorijski rezultat za Toyotu Yaris WRC kod kuće Istorijski rezultat za Toyotu Yaris WRC kod kuće Esapekka Lappi ostvario svoju prvu pobjedu, a Juho Hänninen završio kao treći, što je prvi put da je ova ekipa osvojila dva mjesta na postolju. Postolje u Nürburgringu za Toyota GAZOO Racing Postolje u Nürburgringu za Toyota GAZOO Racing Toyota GAZOO Racing je po prvi put u svojoj istoriji osvojio mjesto na postolju na trci 6 sati Nürburgringa u teškom danu za ekipu u četvrtoj trci FIA Svjetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) 2017. Toyota Gazoo Racing odlazi u Nürburgring Toyota Gazoo Racing odlazi u Nürburgring TOYOTA GAZOO Racing nastavlja svoju sezonu FIA Svjetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) 2017. sa kratkim izletom u Eifel, ovaj vikend za trku 6 sati Nürburgringa. 40% prodaje Toyota Motor Europe (TME) u prvoj polovini ove godine su hibridi 40% prodaje Toyota Motor Europe (TME) u prvoj polovini ove godine su hibridi Toyota Motor Europe je objavila da je u prvoj polovini 2017. prodala 527.000 Toyota i Lexus vozila, što je povećanje od 11% u odnosu na 2016. godinu. Ukupno učešće na tržištu povećalo se za 0.3 ppt, na 4.9%. Toyota Gazoo Racing spreman za Le Mans Toyota Gazoo Racing spreman za Le Mans Toyota Gazoo Racing se krajem ovog mjeseca vraća na mjesto jednog od svojih najdramatičnijih trenutaka povodom 85. izdanja 24 sata Le Mansa, treće trke FIA Svjetskog prvenstva trka izdržljivosti sezone 2017 (WEC). Nova Toyota Yaris GRMN Nova Toyota Yaris GRMN Zahvaljujući uzbudljivoj mješavini snage i preciznosti koja proizlazi iz njegovog trkačkog nasljeđa, Yaris GRMN pruža performanse koje vas sjedinjavaju s njim na putu. Snažan početak za Toyota Gazoo Racing u Spa Snažan početak za Toyota Gazoo Racing u Spa Toyota Gazoo Racing je dovršio naporan i pozitivan prvi dan postavljajući najbrže vrijeme kruga na treningu za 6 sati Spa-Francorchampsa, drugog takmičenja FIA Svjetskog prvenstva u trkama izdržljivosti 2017. (WEC). Toyota Gazoo World Rally Team u četvrtoj trci WRCa Toyota Gazoo World Rally Team u četvrtoj trci WRCa Toyota Gazoo Racing World Rally Team i njihovi vozači, Jari-Matti Latvala i Juho Hänninen kreću na ostrvo Korziku. Toyotin put do Relija Dakar 2017. Toyotin put do Relija Dakar 2017. Dakar s vratio po osmi uzastopni put u južnoj Americi, uključite se u akciju i pratite napredak Toyotinih ekipa. Meksički reli Meksički reli TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team odlazi na Meksički reli, vođeni optimizmom Jari-Matti Latvalove pobjede u prethodnoj trci, koja se vozila u Švedskoj. Toyota na Sajmu automobila u Ženevi 2017. | Toyota Evropa Toyota na Sajmu automobila u Ženevi 2017. | Toyota Evropa Kako i dolikuje, u jednom od najskupljih gradova Evrope, Toyota je pokazala svoju bogatu ponudu posjetiocima Ženevskog Sajma automobila. Od prvog predstavljanja dinamičkog novog Yarisa, njegovog GRMN rođaka i radikalnog gradskog i-TRL koncepta, do otkrivanja najnovije TOYOTA GAZZO mašinerije-Ženeva Internacionalni Sajam automobila je mjesto koje svaki fan Toyote treba da posjeti. Toyota C-HR dobila pet zvjezdica na testu sigurnosti Euro NCAP Toyota C-HR dobila pet zvjezdica na testu sigurnosti Euro NCAP Potpuno nova Toyota C-HR je osigurala najveću ocjenu od pet zvjezdica u nezavisnom ispitivanju bezbjednosti Euro NCAP. Toyota na 3. mjestu u svijetu po pouzdanosti Toyota na 3. mjestu u svijetu po pouzdanosti Modeli Toyota Motor Corporation dobili su nagrade u 10 segmenata; General Motors je dobio četiri Toyota na Ženevskom sajmu automobila 2017 Toyota na Ženevskom sajmu automobila 2017 Predstavljanje novog Yaris 2017 i Yarisa GRMN, pravih Toyotinih noviteta. Toyotinih 10 miliona hibrida Toyotinih 10 miliona hibrida Stopama legendarnog Priusa, koji je sve i pokrenuo, Toyota danas prodaje 33 različita hibridna modela u preko 90 zemalja i područja širom svijeta. Toyota C-HR Plutajući kroz noć Toyota C-HR Plutajući kroz noć U čast lansiranju nove Toyote C-HR, Mila Jovović i drušvo poznatih "faca" širom Evrope, "provozali" su se kroz nezaboravan i impresivan pozorišni performans-prvi takve vrste! Švedski reli: četvrti dan Švedski reli: četvrti dan Latvala pobijedio na švedskom reliju i vodi u prvenstvu Novi Yaris visokih performansi Novi Yaris visokih performansi Novi Yaris visokih performansi na salonu u Ženevi Toyota Motor Europe (TME) Toyota Motor Europe (TME) Toyota Motor Europe (TME) je prodao 928.500 vozila u 2016. godini sa najboljom prodajom do sada Lexus i hibridnih vozila Promocija Toyota C-HR Promocija Toyota C-HR Promocija nove Toyote CH-R u Podgorici 2016 YUKO 2016 YUKO Toyota je prva kompanija koja isključivo nudi potpune hibride u okviru pilot projekta Car sharing e-zakazivanje servisa e-zakazivanje servisa Zakažite servis uz naše e-zakazivanje servisa i izaberite termin koji Vam odgovara u 5 jednostavnih koraka. Potpuno novi Toyota Prius Plug-in Hibrid Potpuno novi Toyota Prius Plug-in Hibrid Skoro pet godina nakon predstavljanja Toyotinog pionirskog modela, pozornica je spremna za potpuno novi Prius Plug-in Hibrid da redefiniše iskustvo hibridnih vozila "na utikač" ponovo. Otkrijte šta čini zaista posebnim potpuno električno iskustvo u vožnji našeg novog hibrida. Salon automobila u Parizu 2016 Salon automobila u Parizu 2016 Kako se automobilski svet skuplja u Gradu Svetlosti, sa svojom bogatom kulturnom i inovativnom istorijom, ne postoji bolje mesto za Toyotu da predstavi svoju viziju budućnosti vožnje od Salona automobila u Parizu. Toyota EverTest ekspedicija: misija završena Toyota EverTest ekspedicija: misija završena Veliki i ambiciozni projekat Toyota EverTest uspješno je završen. Projekat se održavao od aprila do juna 2016. godine i okupio je legendarni SUV Toyota Land Cruiser, hrabre ljude i najviši svjetski vrh Mount Everest. Djelimičan redizajn Toyote '86' Djelimičan redizajn Toyote '86' Toyota Motor Corporation će 1. avgusta ove godine predstaviti djelimično redizajniran model Toyota “86” kod svih ovlašćenih partnera Toyote, Toyopet, Toyota Corolla i Netza. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prijelazu na održivost. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prijelazu na održivost. WWF i Toyota korporacija su upravo potpisale ugovor na pet godina sa ciljem procesa ubrzavanja globalne tranzicije ka održivosti. Fedor Konyukhov je 12. jula započeo svoj let balonom oko svijeta Fedor Konyukhov je 12. jula započeo svoj let balonom oko svijeta Fedor Konyukhov je započeo sa pokušajem postavljanja novog svjetskog rekorda za let balonom oko svijeta bez prekida. Hilux kod kuće ili put na jug Hilux kod kuće ili put na jug Mala grupa novinara iz regiona krenula je u avanturu, na prvu vožnju nove generacije Hiluxa, u Afriku. Novi Toyota Prius nagrađen sa 5 Euro NCAP zvjezdica Novi Toyota Prius nagrađen sa 5 Euro NCAP zvjezdica Novi Toyota Prius osigurao je top 5 zvjezdica u nezavisnom testiranju sigurnosti Euro NCAP-a. U Podgorici predstavljen novi Rav4 U Podgorici predstavljen novi Rav4 U Toyota salonu u Podgorici upriličeno je predstavljanje novog modela Rav4. Toyota Mirai: “Zeleni automobil godine u svijetu” Toyota Mirai: “Zeleni automobil godine u svijetu” Toyota Mirai proglašena je za “Zeleni automobil godine u svijetu” 2016, na konferenciji za medije Međunarodnog salona automobila u Njujorku. Nova Corolla Nova Corolla Nova Corolla predstavlja prestižniji dizajn i naprednu sigurnosnu tehnologiju. Novi GT86 Novi GT86 Redizajnirani GT86 premijerno će biti predstavljen na međunarodnom Sajamu automobila u Njujorku. Novi Prius Plug-in hibrid Novi Prius Plug-in hibrid Druga generacija Toyotine revolucionarne PHEV tehnologije ima svetsku premijeru na međunarodnom Sajmu automobila u Njujorku. Toyota na sajmu automobila u Ženevi Toyota na sajmu automobila u Ženevi Ove godine u Ženevi otkrijte kako Toyota donosi bolju budućnost na puteve - i jedan automobil skreće svu pažnju na sebe: novi Toyota C-HR! New Toyota Touch® 2 multimedia system New Toyota Touch® 2 multimedia system The new more advanced and intuitive Toyota Touch® 2 and Toyota Touch® 2 with Go multimedia systems have arrived to help you enjoy even more enjoyable drives. Toyota je ponovo najuspješniji brend u TÜV izvještaju za 2016. Toyota je ponovo najuspješniji brend u TÜV izvještaju za 2016. 14 Toyota modela zauzelo je pozicije među prvih 10 u raznim kategorijama Sajam automobila u Budvi Sajam automobila u Budvi Na održanom sajmu automobila u Budvi, Toyota je potencijalnim kupcima prestavila kompletnu gamu vozila. Toyota Mirai: inovacija decenije Toyota Mirai: inovacija decenije Toyota Mirai je zauzeo prvo mjesto na listi njemačkog „Center of Automotive Management’s (CAM)“ među 100 najznačajnijih automobilskih inženjerskih inovacija. Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Vrijednost Toyota brenda se povećala za 16% i na taj način Toyota je zadržala vodeće mjesto u automobilskom sektoru. Sajam automobila u Budvi Sajam automobila u Budvi Planirate kupovinu automobila? Najbolji momenat je upravo sada! Sajam automobila u Frankfurtu Sajam automobila u Frankfurtu S obzirom da je jedan od naprestižnijih sajmova automobila na svijetu, ukoliko imate nešto uzbudljivo da prikažete, Frankfurt je pravo mesto za to. A 2015. mi imamo mnogo toga što će zagolicati vašu maštu. Novi Prius - ponovno rođenje pionira Novi Prius - ponovno rođenje pionira Na predstojećem međunarodnom Sajmu automobila u Frankfurtu novi Prius će premijerno biti prikazan javnosti. Novi Toyota Avensis osvojio 5 zvjezdica na Euro NCAP testu Novi Toyota Avensis osvojio 5 zvjezdica na Euro NCAP testu Novi Toyota Avensis je nagrađen sa prestižnih 5 zvjezdica na Euro NCAP testiranju. Toyota u Frankfurtu Toyota u Frankfurtu Toyota na predstojećem Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu (novinarski dani 15-16. septembar, za javnost 19-27. septembar). Prius sa milion pređenih kilometara Prius sa milion pređenih kilometara Pouzdanost Toyota hibrida. Priča o Priusu Priča o Priusu Saznajte priču o Priusu, prvom svetskom serijskom hibridu. 8 miliona prodatih Toyota hibrida 8 miliona prodatih Toyota hibrida Sa 8 miliona prodatih vozila, Toyota dokazuje da hibridni modeli predstavljaju budućnost. Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac Studija sprovedena od strane Tec-RMI instituta u Nemačkoj dokazuje da Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac. Budućnost je stigla u Evropu Budućnost je stigla u Evropu Evropa je dočekala novu Toyotu Mirai, prvu serijsku limuzinu na svijetu sa pogonom na gorive ćelije. Arnold Švarceneger sa Toyotom Mirai predvodio NASCAR trku Arnold Švarceneger sa Toyotom Mirai predvodio NASCAR trku Holivudska zvijezda u vozilu na alternativna goriva Toyota Mirai. Nagrade „Ichiban“ Nagrade „Ichiban“ Efel Motors iz Podgorice je ovogodišnji dobitnik Evropske nagrade za zadovoljstvo kupaca. Toyota u Japanu traži kreativne ideje za i-Road projekat Toyota u Japanu traži kreativne ideje za i-Road projekat Toyota preduzima veliki korak prema konačnoj realizaciji projekta i-Road, ultra-kompaktnog konceptnog električnog automobila. Toyota je najvredniji svetski automobilski brend Toyota je najvredniji svetski automobilski brend Toyota je još jednom zasijala kao najvredniji automobilski brend na godišnjoj BrandZ™ listi 100 najvrednijih svetskih brendova. Priče o Aurisu Priče o Aurisu Vozili smo novu Toyotu Auris - prvi utisci. Tražimo Auris sa najviše pređenih km Tražimo Auris sa najviše pređenih km Osvojite vikend sa novim Aurisom. Priče o Aurisu Priče o Aurisu Auris TS 1.6 Valvematic Sol: praktično i lepo u jednom. Rast prodaje Toyote u Evropi Rast prodaje Toyote u Evropi Rast prodaje Toyote u Evropi se nastavlja i u prvom kvartalu 2015. godine. Proširenje preventivnog poziva na vanredni servis Proširenje preventivnog poziva na vanredni servis Toyota je odlučila da proširi poziv na preventivni servis, na vozila koja su proizvedena između 2003. i 2007. godine. Proizvodnja još boljih automobila Proizvodnja još boljih automobila Proizvodnja boljih automobila pomoću TNGA plaforme. Graeme Calvin vozi Toyotu Corollu Deluxe iz 1977. godine Graeme Calvin vozi Toyotu Corollu Deluxe iz 1977. godine Toyotine priče. Intervju: gospodin vodonik, Katsuhike Hirose Intervju: gospodin vodonik, Katsuhike Hirose Zašto Japanci razmišljaju drugačije od nas? Intervju Didier Leroy Intervju Didier Leroy Dosadašnji glavni čovek TME može da postane prvi izvršni potpredsednik Toyote koji nije Japanac. Dva Ginisova rekorda za Kirobo-a Dva Ginisova rekorda za Kirobo-a Toyotin robot astronaut Kirobo vlasnik je dva Ginisova rekorda. Nova era za svetske šampione Nova era za svetske šampione TOYOTA Racing započinje novu sezonu u Svetskom šampionatu u izdržljivosti spremna da obrani svoje dve titule. GAZOO Racing GAZOO Racing Toyota Racing, Lexus Racing i GAZOO Racing ujedinjeni pod imenom GAZOO Racing. Anthony Davidson i Sebastien Buemi ambasadori kampanje za bezbednost saobraćaja Anthony Davidson i Sebastien Buemi ambasadori kampanje za bezbednost saobraćaja Šampioni svetskog prvenstva u izdržljivosti podržavaju kampanju FIA-e za bezbednost saobraćaja. Toyota predstavila novi RAV4 hibrid Toyota predstavila novi RAV4 hibrid Toyota je na međunarodnom Sajmu automobila u Njujorku predstavili hibridni RAV4 sa pogonom na četiri točka. Na tržište dolazi RAV4 hibrid Na tržište dolazi RAV4 hibrid Novi hibrid pridružuje se Toyota porodici - RAV4 hibrid. Toyota postala TOP partner Međunarodnog olimpijskog komiteta Toyota postala TOP partner Međunarodnog olimpijskog komiteta Toyota je objavila sponzorsku saradnju sa Međunarodnim olimpijskim komitetom, kao deo "The Olympic Partner (TOP)" programa. Toyota Mirai Toyota Mirai Sve što treba da znate o našem novom automobilu na vodonik. Koristeći vodonik da generiše električnu energiju, Mirai postiže vrhunske ekološke performanse, uz užitak u vožnji koji očekujete od automobila nove generacije. Toyota zauzima centralno mesto u Ženevi Toyota zauzima centralno mesto u Ženevi Za zaljubljenike u Toyotu, naš štand na 85. međunarodnom Sajmu automobila u Ženevi ima sve: nove modele, inovativnu tehnolgiju, trkačke automobile, pa čak i revolucionarni novi automobil koji emituje samo vodu! Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense sadrži set novorazvijenih tehnologija aktivne bezbednosti koje vam pomažu da vozite bezbednije na svojim svakodnevnim putovanjima. Povratak Toyote Motorsport u WRC Povratak Toyote Motorsport u WRC TOYOTA Motorsport GmbH je potvrdila povratak u Svetski reli šampionat za sezonu 2017. Novi Toyota Auris Novi Toyota Auris Novi Auris se pridružuje Avensisu u Ženevi. Toyota predstavlja novi Avensis Toyota predstavlja novi Avensis Na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi, Toyota će predstaviti novi Avensis. Toyota je na vrhu izveštaja o kvalitetu AutoBild Toyota je na vrhu izveštaja o kvalitetu AutoBild Toyota je treći put zaredom na vrhu izveštaja o kvalitetu AutoBild. Toyota uvodi potpuno nove aktivne bezbednosne pakete Toyota uvodi potpuno nove aktivne bezbednosne pakete 2015, Toyota će lansirati novorazvijene pakete aktivne bezbednosti, dizajnirane da pomognu u sprečavanju ili ublažavanju sudara. TOYOTA RACING: SVETSKI ŠAMPIONI 2014. TOYOTA RACING: SVETSKI ŠAMPIONI 2014. TOYOTA Racing tim je svetski šampion u kategoriji vozača i proizvođača. Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu TOYOTA Racing tim ovaj vikend putuje u Brazil, gde ga samo korak deli od titule na Svetskom šampionatu. Unapređeni sistemi za pomoć pri parkiranju Unapređeni sistemi za pomoć pri parkiranju Toyota je unapredila svoju tehnologiju inteligentnog sonara, koja služi za sprečavanje ili ublažavanje sudara tokom parkiranja ili kretanja. Budućnost je stigla, i zove se 'Mirai' Budućnost je stigla, i zove se 'Mirai' Akio Toyoda objavljuje ime sedana sa pogonom na gorive ćelije. Pobeda u Bahreinu i titula svetskog šampiona Pobeda u Bahreinu i titula svetskog šampiona TOYOTA Racing tim je osvojio trku u Bahreinu i osigurao titulu u kategoriji vozača, jer je ostala samo još jedna trka do kraja šampionata. TOYOTA Racing tim je briljirao u Kini TOYOTA Racing tim je briljirao u Kini TOYOTA Racing tim je pobedom na trci Šest časova Šangaja drugi put za redom osvojio prvo i drugo mesto. 7 miliona prodatih Toyota hibrida 7 miliona prodatih Toyota hibrida Toyota je objavila je da ukupna globalna prodaja hibridnih Toyota i Lexus vozila premašuje brojku od 7 miliona. Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Toyota je dospela na 8. mesto Interbrand-ove liste 'Najboljih globalnih brendova' za 2014, uz rast vrednosti brenda od 20 odsto. Toyota je u Evropi proizvela 9 miliona vozila Toyota je u Evropi proizvela 9 miliona vozila Tokom Sajma automobila u Parizu, Toyota je objavila još jednu lepu vest - proizvodnju 9-milionitog automobila u Evropi. Prius+ za 2015. Prius+ za 2015. Prius+ za 2015. je unapređena verzija jedinog evropskog hibridnog sedmoseda. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Svetske premijere i novosti sa Sajma automobila u Parizu. Toyotina vizija krosovera iz C segmenta Toyotina vizija krosovera iz C segmenta TOYOTA C-HR koncept je imao svetsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu. Toyota kočne pločice i kočni diskovi Toyota kočne pločice i kočni diskovi Uz svakodnevni rad pod pritiskom, kočni sistem ima težak posao. Kao najbitnija sigurnosna odlika u Vašoj Toyoti, mogućnost da usporite i stanete, pogotovo u lošim uslovima za vožnju ili hitnim situacijama, potpuno zavisi od performanse Vaših kočnica. Toyota originalni brisači Toyota originalni brisači Kada treba da budete svesni okruženja, bilo da uživate u pejzažu ili pazite na automobil ispred Vas, kristalno čista stakla su više od luksuza, ona su neophodna za bezbednu vožnju u Vašoj Toyoti. Toyota originalni delovi Toyota originalni delovi Stići na vreme u školu, savladati nedeljnu nabavku ili čak odlazak na letovanje, Vaša Toyota je u srcu Vašeg života svaki dan. Imajući to u vidu, razvili smo Toyotine originalne delove da bismo održali kvalitet i garantovali dugovečne performanse Vašeg automobila. Toyota originalna motorna ulja Toyota originalna motorna ulja Naši motori su dizajnirani da izdrže ceo životni vek pružajući maksimalne performanse, efikasnost i pouzdanost, bez obzira na uslove. Kako bi se ovo ostvarilo, potreban je redovan servis kao i ulje visokog kvaliteta. Toyota originalne sijalice Toyota originalne sijalice Iako deluje kao sitnica, veoma je bitno da imate odgovarajuće i potpuno ispravne sijalice u svojoj Toyoti, kako bi Vaša vožnja bila sigurna, pogotovo noću. Toyota popravke nakon sudara i popravka hladnjaka Toyota popravke nakon sudara i popravka hladnjaka Zbog velikih problema u dnevnim aktivnostima koje može da izazove neispravno vozilo, popravka visokog kvaliteta pravi razliku. Toyota proizvodi za negu automobila Toyota proizvodi za negu automobila Sa rešenjem visokog kvaliteta za svaku priliku, naši originalni proizvodi za negu automobila će Vam pomoći da Vaš automobil izgleda kao nov. Toyota filtri vazduha u kabini Toyota filtri vazduha u kabini U našim urbanim životima, nema boljeg osećaja od udaha svežeg vazduha. Sa Toyota filtrima vazduha u kabini, ovaj osećaj postaje norma, tako što igraju ključnu ulogu u održavanju vazduha u Vašem vozilu čistim tokom cele godine. Toyota akumulatori Toyota akumulatori Moderna Toyota ima pregršt elektronskih sistema koji čine vožnju bezbednijom, jednostavnijom i prijatnijom. Od satelitske navigacije preko Bluetooth® veze i pomoći za parkiranje do audio-vizuelnih sistema za zabavu, svima je potrebna pouzdana električna energija.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.